2011/01/20

Japon kizilayi ve kanser

Gecenlerde kayitli oldugum tercumanlik sirketinden bi mail aldim.
Turkiyeden tedavi amacli Japonyaya gelen biri icin hastande tercumanlik yapilmasi gerektigini ve ugun olup olmadigimi sordular.
Yapabilecegimi soyledim ve iletisim bilgilerimi verebileceklerini soyledim.
Daha sonra gelen mailde
Ankarada yasadiklarini, annesinin karaciger kanseri oldugunu tedavisi icin geldiklerini tedavi suresince kendilerine dil konusunda yardim edip edemeyecegimi sordular.
Japon kizilayi diye bilinen Nisseki tedavi merkezinde dunyaca unlu bi kanser tedavi uzmani oldugunuda boylelikle ogrenmis oldum.
Malesef daha sonra programima uygun olmadigi icin baska bi arkadasa yonlendirmek zorunda kaldim :(
Allah acil sifalar versin insAllah.
Gorusmek uzere.

1 yorum:

  1. Aminnnn. İnşallahh

    siz acaba japonyada öğrenci misiniz? hangi bölümdesinniz? tokyo da mısınız?

    YanıtlaSil