2011/01/11

Tesekkurler!


Simdi ben buraya sacma sacma yaziyorum ya
Artik nasil kendimi kandirdim bilemiyorum ama
boyle sizlerde geliyor ve okuyorsunuzya
ben nasil mutlu oluyorum bi bilseniz
boyle midemde kelebekler falan ucusuyor
oyle bi duygu yaa
dunyanin cesitli yerlerinden ziyaret ediyorsunuz ya
ay ne guzel oluyor yaa
ben de dusundum hepinize tesekkuru bir borc bildim
o yuzden ziyaret eden ulkerin dilinde tesekkur ediyorum
Turkce yadigimi goz onunde bulundurusak
Gelen kisiler Turktur degilmi
hayir yani diger turlu biraz sasirtici oluyorda
Turkiye Tesekkur ederim ( canimsiniz )
Japonya ありがとうございます( galiba bu ben oluyorum )
Amerika Thank you very much
Kanada Thank you Merci ( malum kanada daha once fransanin somurgesiydi ya )
Malezya Terima kasih banyak ( bu ilginc yani )
Danimarka Mange tak
Birlesik krallik ( ingiltere? ) Thank you very much
Slovenya Hej, hvala
Almanya Danke
Avustralya Thank you very much
Opuyorum hepinizi opuyorummm
mucuk!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder