2011/01/14

Japoncadan Turkceye ceviri

Gecenlerde surekli gelen musterimiz
Japonca bi yaziyi Turkceye cevirip ceviremeyecegimi sordu
kiramadim, kabul ettim
Aslinda bir sayfa yazi
istesem 1 satte yaparim ama
benim tembellik ustumde olunca yazi tam bir haftadir surunuyor resmen
bu aksam dedim yeter yaa ayip olucak adama soz verdik
oturdum simdi bitti,
Aslinda gonul isterki soyle ozene bezene yapayim ama hic havamda degilim
biraz depresyon havasi var havada
oncelikle neden diye sorarsaniz
havalar cok ama cok soguk
nasil ruzgar var anlatamam,
ruzgar tamam sorun degil, asil sorun rugarin cok sert soguk olmasi
haftaya finallerim var ve benim cok sevgili okulum
ayni gune tam 5 sinav koymus
yanlis okumadiniz tam 5 ( bes ) sinav
ohaaa yaa ohaaa
sanki gunler cuvala girdi dimi?
hepsini sevgiyle aniyorum canimsiniz mucuk!
o sebeplerden dolayi moralim bozuk azicik bastan savma bi ceviri oldu ama neyse
uykum geldi ben yatiyorum
opuyorum sizi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder