2011/01/18

Japonya forumlar!!!

En buyuk zevkim Okumak.
Ne bulursam okumak gibi hastalikli bi ozelligim var
ama tabii en guzeli sevdigim konular ille ilgile seyleri okumak
eger kitap falan okumaya basladiysam ne  aciktigimi hissediyorum, ne susadigimi
japonyada oldugum icin kitap okumak ile ilgili cok buyuk problemim var
cunku okumak icin kitap bulamiyorum
Turkiyeye giden tanidiklari da siparis vermek pek hosuma gitmiyor dogrusu
cunku genelde getirilen kitaplar ya benim hosuma gitmeyen tarzda kitaplar oluyor
zaten insanlarin dunya kadar yuku oluyor nasil isteyecegim ki
insan utaniyor valla
o yuzden okumaya olan acligimiz
bloglar, e-kitaplarla gidermeye calisiyoruz
ayni tadi vermiyor kabul ama baska bi imkanimiz olmadigi icin okumaya devam
genelde internette japonya ile ilgili forumlari okumak cok hosuma gidiyor
neden derseniz
o kadar komik seyler oluyor ki sasiriyorum
bazen de aglamk istedigim konular olmuyor degil
meger bizim insanimiz 7 den 70 herkesbirer japon hayraniymis
hepsi o kadar seviyorki
kendi halkini bile kucuk gorecek kadar hastasi olmusz
eger sizinde ilginizi cekerse bi goz atin derim
neler var neler
kimse kusura bakmasin ama oyle oturdugunuz yerden iskembeden sallamak cok kolay
atip tutmayi marifet saniyorsunuz biliyorum
sizin icin nette okuduklariniz gercek
bunca yildir internette cesitli bilgileri okurum ama bu zamana kadar
japonya ile ilgili iste bu dogru diyebilecegim bir sey malesef olmadi
cok rira ediyorum
bu ulke ile ilgili profesyonel bilgi sahibi degilseniz yapmayin
klavye delikanliligi marifet degil
insanlari durup duruken yalnis yonlendirmeyin
herkes bi japonya gurusu olmus masallah
burada yasamadiktan sonra,
insanlariyla yakin iliskide bulunmadiktan sonra kim ne kadar dogru bilgiye ulasabilirki
ne cok sinirimi bozan seyde japon kadinlari ile ilgili malesef olusan yalnis kani
lutfen net uzerinde ki forumlara inanmayin
hepsi sagdan soldan duyduklari kulaktan dolma bilgilerle hava atma derdinde
zeten benim blog yazmama sebep olandan da
internette ki bilgilerin hemen hemen hepsinin ayni olmasi ve hepsinin  yalnis olmasiydi
hepsi klasik japonya hayranlari tarafindan yazilmis harika seyler
tamam ama bi de gorunen yuzu ne olacak?
gercekler ne olacak ben yazayim da okuyan okur okumayan da okusun beee
fena mi olur hep iyi seyler yaziyor zaten bi tane de kotusu olsun ne olmus yanii

2 yorum:

  1. Konu için teşekkürler. Ben güzel bir Japon Forumu biliyorum. http://torukonihon.10tl.net

    YanıtlaSil
  2. "fena mi olur hep iyi seyler yaziyor zaten bi tane de kotusu olsun ne olmus yanii" - butun bir yazidan sirf bu cumleye takildigima sasirma ama...

    ...Turkiye'de 8 sene yasadim, 20 yildir Turkce konusuyorum. nerdeyse cocuklugumdan beri turklerle yakin iliskilerde bulundum ama

    hicbir zaman kalkip ta Turklerin eksi taraflarini tanitmaya kalkmadim kimseye. kim ne sorduysa, turklere toz kondurmadim.

    hic mi kotu turk tanimadim? tanidim elbet. alnimin teriyle kazandigim parayi alamadigim zamanlar olmustu turk isverenlerimden. ama hicbir zaman kalkip ta kendi soydasima "iste turk boyledir" demedim.

    ya... ta bana kadar gelip te kotu milletin olmadigini, sadece kotu temsilcilerin oldugunu ogreten hocalarim nasil oldu da kendi vatandaslarina bunu ogretemedi?

    ha, kendi milletini kucumseyenlere de diyecegim bisi yok, cunku ne desen bosuna. adam olayi asmis zaten. ayagina kdar gidip te secdeye varanlar bile olmus. ne farkeder ki, bu koreli biri icin ustun saygi ifadesi olsa bile? sen koreli degilsin ki, senin kendi inanclarin var. vardi.

    YanıtlaSil