2011/01/11

Ekonomik kriz ve Japonya


Soylemeye gerek yoktur sanirim
Dunyanin nasil bi kriz icinde oldugunu hepimiz zaten biliyoruz
Ozellikle dunyanin buyuk ekonomik ulkeleri
Avrupa, Amerika, Japonya
bu krizden en cok etkilenen ulkeler oldu
uzun yillar refah icinde yasayan bu ulkeler
amerikanin eski ve onemli bir yatirim sirketi olan
Lehman Brothers in 2008 yilinda batmasiyla
yerle bir oldular diye biliriz
bundan etkilenen ulkelerden biride malesef japonya
Allah kahretmesin ben geldim ekonomi cokuse gecti
nedir benim kara talihim yaa offff
neyse olan oldu artik
ama ekonominin kotu gitmesiyle benim bi ilgim yok bunuda belirteyim
piyasalar o kadar durgun ki insanlar da buyuk bi merak
Ekonomi ne zaman toparlanacak?
valla en cok ben merak ediyorum
malum, ekonomi bu sekilde devam ederse halimiz pek ic acici olmaz gibi geliyor
davulun sesi uzaktan hos gelir de diyebiliriz veya
Disardan toz pembe gorunebilir, hatta oyle olduguna eminim
cunku benim icin de oyleydi
ama icerisinde girdiginiz zaman
pembesi gidiyor, tozu kaliyor ( demet akalina sevgiler opuyorum )
Ekonominin cabucak yani ben mezun olana kadar duzelmesi umidi ile sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder