2011/01/14

Diziler, Diziler, Diziler, Dizilere gelin insallah!


 
Turkiyenin bence suandaki en buyuk kulturu dizilerdir,
Bakasaniza durmadan
Turki Cumhuriyetleri olsun,
Arap ulkeleri olsun,
Balkan ulkeleri olsun dizilerimizin sani aldi basini gidiyor.
Milletin isi gucu yok galiba hepsini de takip ediyorlar ve
inanamiyorum ustune bi de azimlerini tebrik ediyorum
bir insan en fazla kac dizi takip edebilirki?
bi de zaten malum dizilerimiz masallah 90 dakika falan suruyor
iki sayfa kitap okumaya firsat bulamayan
cok musgul insanlarimiz
saatlerce dizi izleyebiliyorlar ve
ustune bir dizi degil haftanin her gunu bir dizi izleyip
hepsini takip edebiliyorlar masallah
televizyon konusu ayri bi olay zaten onu hic acmiyorum
yurekler dayanmaz
biz sadece dizi konusuna girelim
ben sahsen bir iki dizi izliyorum o da sadece Turkiye ozlemim, Istanbula ozlemim
insanlarimiza olan ozlemim  tavan yapti ve dizilerde de olsa Istanbulu gormek o kadar guzel.
o kadar guzel ki aglamamak icin kendimi falan tutmuyorum, aciveriyorum musluklari.
konusu falan fark etmiyor,
zaten oyle her hafta falan da izlemiyorum ne zaman ozlem deprsiyor,
aciyorum dizileri ozlem gideriyorum.
gerci ondan sonra disari cikip kendimi japonyada ve japonlarin icinde bulunca
hafif bi kultur soku yasamiyor degilim ama her seye ragmen degiyor
Burdan dizi yonetmenlerine sesleniyorum, daha cok Istanbul manzarasi gormek istiyorum!
Yetkililer duyun sesimi!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder