2011/01/26

Japonyada yasayanlarin ailelerinin acisi

Lutfen bana kizmayin
isin gucun yokta mi?
japonya ile ilgili haberleri buraya koyuyorum diye
istiyorum ki aradigini her seyi burda bulun,
iyi ile kotusu ile hepsinden haberimiz olsun istiyorum
burada ki bazilarinin yuzunden hepimiz kirleniyoruz malesef
daha once duymustum
pasaportunda ordu yazanlari almiyorlarmis
belki dogrudur bilemem
sanirim ve malesef dogru gibi
iste o insanlar yuzunden gercekten niyeti farkli olan insanlar cok zor durumda kaliyor

asagidaki yazi  buradan  alinti


Oğluyla internet üzerinden konuşuyor
Sıdıka Kantarcı ve oğlu Cengiz Kantarcı da özlem çekenlerden.

Sıdıka Kantarcı'nın oğlu Fatih Kantarcı 12 yıldır Japonya'da, Japon bir kadınla evli ve iki çocuğu var.
Anne Sıdıka Kantarcı oğlunu bir kez Japonya'da ziyaret etmiş
ama ağabeyi Cengiz Kantarcı'nın ik kez Japonya'ya gidişi hüsranla sonuçlanmış.
Kantarcı, "Fiskobirlik'te çalışıyorum.
Memur olduğuma dair kağıt da aldım.
Ancak iki kez 11 saat uçtuktan sonra Japonya Havaalanından geri gönderildim.
Nedeni Fatsalı olmam.
İnandıramadım.
Oysa ben sadece ziyaret için gitmiştim" diyor.
Kantarcı ailesi, binlerce kilometre uzakta olan yakınlarıyla internet aracılığıyla haberleşiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder