2011/01/13

Ingilizce


Ingilizce benim kanayan yaramdir
Lisede dersten kacip kacip sahile gitmeyi marifet sanardik
Sahil yakindi lanet olacisa okula,
Bence hic bir sahilin 1km yakinina lise yapilmamali
Kardesim insanin dikkati dagiliyor valla
Bende bu ingilizceyi gunahim kadar sevmem hani
hic de vicdan azabi falan da cekmedim ( cekiyorum )
ders o kadar bogardi ki beni
en arkaya gecip cok buyuk marifet gibi derste kitap okurdum
yani anlaycaginiz hic bir ingilizce dersinde
bedenim varsa aklim olmazdi, aklim olsa bedenim olmazdi
sevmiyorum abi ben bu dili sevemiyorum iste napiyim yani
diye dusunuyordum
ama simdi bi sorun bana sorun sorun hic cekinmeyin yani
nasil pismanim, nasil kafami duvarlara vuruyorum bi sorun lutfen
gercekten ogrenin su ingilizceyi yaa
olmuyor valla
benim gibi ingilizceniz
vat iz yor neym
nays tumit yu
vb ise hemen ogrenin ( kapat bilgisayari ac kitabini bakayim )
sakir sakir japonca konussaniz bile olmuyor iste o olmadan
kimse sizi adam yerine koymuyor
zamaniniz elverdigince ogrenin iste
seve seve ogrenseniz iyi olur
yoksa ilerde
s.ke s.ke ogreneceksniz demedi demeyin
hayir yani
japonca ogreninrken bi de yaninda ingilzce hic hos olmuyor
tarafimdan denendi ama memnun kalmadigimi bilin istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder