2011/03/05

Turkiye Iran, Malezya olmasin! olamaz zaten merak etmeyin!


Bizim halkimiz cok merakli kaos yaratmaya.
Bi olay olur hemen baslariz,
Iran olacagiz,
Iran olduk,
Malezya olacagiz,
Kenya olacagiz,
Afganiztan olacagiz,
Muz cumhuriyeti olacagiz, (  belki olduk bilemem )
Nedir bu merak anlamadim gitti
hayir neye dayanarak soyledikleri belli degil, bi kivilcim gorsunler yetiyor
sonra gelsin veryansinlar, gelsin agitlar
Diger ulkeleri bilemema ama bildigim iki ulke var
ve biz asla o iki ulke gibi olamayiz merak etmeyin yani
Iran ve Malezya
oncelikle Iran
kimseden korkmayan,
ulkesini kimseye peskes cekmeyen,
yeri geldiginde tum dunyayi karsina alabilen bi ulke
biz Iran olacaksak eger bence bu gurur vericidir
Gecen aylarda duzenlenen
Iranda ki nukleer santraller icin hayir konulu toplantida dunyanin sayili ulkeri vardi
Almanya
Fransa
Italya
abdi
Japonya
Rusya
Turkiye
Brezilya
falan filan
butun katilimcilar Irana Nukleer santraller konusunda
yaptirim uygulanmasini kabul etti
Rusya ve Turkiye sanirim ret oyu kullandi
Brezilya da cekimser kaldi diye hatirliyorum yalan olmasin simdi
buna karsilik Irnain tepkisi ne oldu?
HIC!
HIC!
adamlarin umrunda bile olmadi
Hem hic anlamiyorum herkes nukleer santral  yapiyor,
Iran yapinca mi suc?
Almanya da var, Japonya da var Fransa da var hemde yillardir var, yaparken kime sormuslar onlar?
bi  bizde yok zaten o ayri bi konu
abd savas cikar diyor,
adamlar geleceginiz varsa goreceginizde var diyor
israil kan kokusu var diyor, adamlar sizin kaniniz diyor
boylede sallamiyor kimseyi iste
eee kim ne yapabildi bu zamana kadar
korfez savasinin amaci sadece ama sadece bolgedeki iki guclu ulkeyi zayiflatmakti
Iran ve Irak 1980lerde yillarca birbirlerini yediler
kazanan olmadi
abd bakti olmuyor en zayif halka olan Iraki kendine yem secti
Irana saldirmayi yemedi tabii
ee noldu peki Irak suanda kan golu ama Iran hala aslanlar gibi dunayayi karsina aliyor
demekki kendisine guveniyor,
ben asla kaba kuvvetin cozum oldugunu ve ya savasin iyidir demiyorum
iyi bi sey oldugunu falan savunmadim savunmam da.
ama burda acik konusmak gerekirse Irana hayranim ben
Bagimsiz ulke iste oyle olur
adamin biri cikip sana baska bi kitadan akil veremez, is ogretemez.
Iran konusunu burda kapatip bi diger felaket habercimiz olan Malezyaya gelelim
Gecenler de basbakanimiz Recep Tayyip Erdogan
rahmetli Necmettin Erbaknin olumunun ardinda Kuran-i Kerim okurken goruntulenmis,
ondan sonra Turkiye malezya oluyor gibi orta okul seviyesinde yorumlar gordum
yapmayin yaa yapmayinnn
bundan normal ne var ki bbi muluman olunce arkasindan diger muslumanlar genelde Kuran okurlar,
ben gormedim incil okundugun ya da ne bileyim dansoz oynatildigini herkes inanclarinin el verdigini yapar
basbakanin sucu ne? ne yapsin adam?
gurur duyulmasi gerek bence o adam bi musluman olarak ustune duseni yapmis
bunun derdi, tasasi size neden dusmus orasini cozemedim yalniz.
bunun gibi bi sebepten oturu Malezya olacakmisiz, cok trajikomik cok
Bi kere biz Malezya olamayiz, cunku adamlar bizden cok ama cok ilerideler
Malezya burda bakin
Japonya ile is yapan dunya kadar sirketleri var
Japonyaya tatile gelen binlerce Malezyali var
(daha once yemekli bi toplantilarina katilma firsatim oldu, kapali kadinlar acik kadinlar vardi ve hepsi is konusuyorlardi, ihracat uzmanlari kapali bi kadindi)
Turizm desen kaliteli
madenlerini kullanabiliyor
petrol satiyorlar petrolll alooooo
ekonomik olarak bizden zengin
kimseden emir almiyor
catir catir kendisi yapiyor bunlari
Insanlari Maley (malezyanin yerlisi) de var, cinli de var, hintli de var
Muslumanda var, budistte var, hinduu da var
ve hepsi mis gibi yasayip gidiyorlar
Ulkede OZGURLUK var OZGURLUK
simdi birileri kalkmis yok efendim Malezya olacagiz biz diyor
Malezya olabilmek emin olun su anki Turkiye olmaktan cok ama cok iyidir
ne ictiyseniz aynisindan istiyorum!
ulkesinde ki insanlara her seye ragmen huzur vermeyi basarabiliyorsa
biz Malezya falan olamayiz, gecin bu ayaklari


1 yorum:

  1. mükemmel yazmışsın .. keşke herkes bu gerçeği görebilse . millet neler yapıyor dünyada biz nelerle uğraşıyoruz ..

    YanıtlaSil