2011/03/04

Bal Filmi Japonya'da!



Dun part time calistigim yere bi telefon geldi.
Tokyoda bi sinamaya Semih Kaplanoglunun unlu filmi Bal sinamamizda gosterime girecek
Eger mumkunse sizden brosurlerini sirketinizin bi kosine koyup, dagitmanizi istiyoruz tarzi bi telefondu.
Cok ama cok sevindim
Dusunsenize, Japonyada gosterime girmesi demek, oncelikle Turk Sinemesi icin daha sonra Semih Kaplanoglu icin
cok ama cok buyuk bi adim demek.
Benim nacizene fikrim, Avrupada filmin yayinlanmasida guzel  tabii ki onemli ama,
pek o kadar da onemli degil bence.
Cunku zaten sadece orada yasayan Turklerin izlemesi icin bile yapilabilir
Ama Japonyada yayinlanmasi demek cok farkli.
Zeten bugune kadar Japonyada gosterime giren filmlerimiz o kadar az ki, bu bile ne kadar buyuk bi basari oldugunun kanitidir bence.
Ya da neyse bu konu benim alanim degil, o yuzden yanlis bisey yazmipta sacmalamis olmak istemem.
Yusuf uclemesi Yumurta ile baslayi, Sut ile devam ediyor, son film ise Bal.
Bal Filmi hakkinda daha detayli bilgiyi  Bal Wikipedia dan alabilirsiniz.
Gercekten gurur duydum,
Filmi zaten izledim ama eger mumkunu olursa kesinlikle gidip tekrar izlemek isitiyorum
Nasil insanlarin izlemeye gidecegini merak ediyorum
Brosurler henuz gelmedi, geldikleri zaman resmini cekip paylasirim.
Tebrikler, Semih Kaplanoglu ve cok tesekkur ederim, bu gururu bize yasattigin icin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder