2011/03/02

Malezya

Cok merak ettigim bi konu var
Simdi ben bloguma kimse girmez,
kim ne yapsin benim kiytirik yazilarimi diye dusunurken
saka maka pek cok kisi geliyor
Ben de pek bi sevindirik oluyorum o ayri
Hepsinin yanaklarini mincirmak, opmek falan istiyorum
Pek cok ulkeden ziyaretci var ama benim en cok dikkarimi ceken ulke Malezya
Malezya ne alaka?
O kadar merak ediyorum ki dayanamdim yaziyorum buraya
Bir iki kez olsa yanlislikla falan olmustur diyecegim ama
Nerdeyse 4. sirada falan
Malezyadan gelen sevgili arkadasim
Etme eyleme yapma bana bunu
Nedir senin olayin?
Yaz bana
Sana soz veriyorum sana ozel davranacagim
Turk musun?
Malezayli misin?
Ne buluyorsun japonya hakkinda yazilan bu yerde?
Korkmaya basayacagim yoksa
Sizofrenim ben, pek saglikli degilim yapma bana bunu
Haber bekliyorum senden sevgiler saygilar.

1 yorum: