2011/03/31

Radyasyona karsi iyot tableti ve etkileri

3 yorum:

  1. Radyasyona karsi iyot hakikaten cok etkilidir.Su anda ukrayna ve rusyada organik bio iyot satisi yapiyorum.Bizim urunumuz japonyada dagitilan tabletlerden cok farkli.Sivi olarak kullaniliyor.Icme suyuna karistirilarak kullaniliyor.Radyasyona maruz kalmis insanlar mutlaka kullanmalidir.ayrica radyasyondan korunmanin bir yoludur.

    Japonya da yasayan arkadaslara burdan duyuru yapmak istiyorum.Ben bu organik iyodun japonyada insanlar icin faydali olacagini biliyorum ve bu iyodun satisi ile ilgilenebilecek birilerine ulasmayi umuyorum.

    Japonyadaki insanlara yardim etmek maksadiyla birlikde ticari olarakda dusunuyorum.Boyle bir organizasyon yapabilecek arkadaslar olursa lutfen benimle irtibata gecin.Ayrica insani yardim olarakda faydali olacagimizi belirtmek isterim.Daha ayrintili bilgi almak isteyen olurda lutfen bana ulassin. aspro.sedat@gmail.com

    Saygilar,

    Sedat ERDOGAN

    YanıtlaSil
  2. Bu kamuoyu için bir duyuru, biz böbrek almak ve hastalarımızı kurtarmak için farklı böbrek bağışçılarıyla çalışmak istiyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin. hastamıza böbrek bağışı için eşleşme ve her ödülü büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp'ta bizimle iletişime geçin: +1 (515) 293-5520

    YanıtlaSil
  3. Bu Mayo Clinic'ten genel bir duyuru ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil