2011/03/02

Bloguma Dokunma!


Eger yazmassam icimde kalirdi.
Turkiyede sanirim yine bi sansur olayi yasaniyor
Gerci fark ettinizmi bilmem ama yukardakilerin cani sIkIldikca Internetle ugrasiyorlar
Kardesim, koskoca devletin isi gucu yok mu?
Iki dakika bos birakmaya gelmiyor, sakk bi yeri yasakliyorlar, bi yeri kapatiyorlar falan,
yakismiyor boyle seyler
Siz de gidin diger devletler gibi ulkemizin cok daha muhim problemleri ile ugrasin,
ne bileyim ticaret falan yapin,
ama bizi hic degilse sanal ortamda da olsa ozgur birakin lutfen yani!
Okuma, konusma, yazma, dusunme
Hadi hepsi tamam, biraz anliyorum artik aliskanlik oldu bu yasaklamalar falan
kabul edin, her sey normal olunca bi huzusuzluk, bi rahatsizlik oluyor bizde de
peki koskoca Digiturke ne demeli?
yok efendim blogspottan maclar yayinlaniyormus?
hani nerde? gosterin bana bi tane mac kayydi
benim blogumun sucu ne? ( dizi ismi gibi oldu blogumun sucu ne?)
madem var oyle bi blog bulun onu ondan lain hincinizi
konu kapansin, herkes rahat etsin
simdi ben bi hirslandim ki sormayin
acaba bi iki mac yayinimi koysam sayfama?
sadece ibret-i alem olsun diye yoksa sevmem ben mac falan

Asil kalbimi kiran google amcam oldu
ayip yani
google cikipta
cocuk oyuncagi mi bu canim
cikip neden tepkisini koymuyor ki?
olur mu butun bloglari kapatmak?
soyleyin hangisi sorunluysa onu kapatalim dese
bizim gonullerimizi bi kez daha feth etmis olsa
bu krizden de kendine kar cikarsa ne guzel olurdu
ama tabii yok illa ki bi atraksyon istiyorlar
millet ayaklansin falan hos seyler degil bunlar
hadi benin gibi zevk icin yazanlar neyse manevi bi zarara ugruyoruz ama
bu isten para kazananlar ne olacak?
onlarin zararini kim karsilayacak yazik yani insanlara ekmekleri ile oynaniyor
adamin hic bi gunahi yokken resmen maddi zarara ugruyor onlar
gerci dsn ayari ile oynaip aciyorlarmis
twetterden duydum inanamadim
yok daha neler dedim
hemen actim bi blog ama bende aciliyor diye dusundum
salak ben!
japoyada oyle bi yasak yok ki
sadece Turkiye de gecerli olugunu bi iki dakika sonra idrak ettim
komik yani
yillardir yotutubenin kapali kaldigini dusununce korkmaya basladim,
insallah bu sacmalik uzun surmez ve bir an once hatakarini kabul ederler bi bi ruyam da yok degil hani
japonyada hani su wikileaks midir nedir patladi ya iste o zaman o sayfayi yasakladilar
sadece onu biliyorum
Baska olabilir, dur sen ben bu nette yasaklama olayini biraz arastirayim
belki bana malzeme cikar
optum sizleri
aman diyeyim dsn ayarlari ile oynamayi unutmayin
ne demisler akil akildan ustundur
Ben bu sure icinde mudavimi oldugum bloglari okumak istiyorum lutfen yazinnnnn!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder