2010/11/30

Kurban Bayram


Evet sanirim bayramin ustunden bir hafta gectigine gore artik normal hayatlarimiza donmusuzdur.
Oncelikle bayraminiz mubarek olsun
( Dini bayramlar kutlu degil mubarek olur, benim gorusum boyle kusura bakmayin, ama isteyenlerin bayrami kutlu olabilir, benim icin hic bi sorun yok valla )
Tokyo da bayrma nasil gecti derseniz
sabah kalktim
okula gittim
okuldan ciktim
ise gittim
isten ciktim
eve geldim
yattim
uyudum
bitti!!
Aslinda camiide bayram icin
bayram namazindan sonra bayramlasma vardi ama gitmedim
Bayram bitti gitti
Turkiyeyi falan aradim
Annemle kardesimle konustum
arkadaslarimi aradim, bi kaci ile gorusebildim
Telefonla aramanin yerini hic birsey tutmuyor
msnle konusmak
mail atmak
ne olursa olsun telefonla arayip seslerini duymak ayri bi zevk
neyse bayram konusuda bitti
japonyaya geldigimden beri 14. bayramimdi
yalniz gecirdigim 14. bayramimdi bu
Gecti, bitti
Tekrar hepimizin bayrami mubarek olmus olsun
Daha guzel bayramlar gecirmemiz dilegi ile
Daha mutlu bayramlar gecirmemiz dilegi ile
Daha cok sevdiklerimizin yaninda oldugu bayramlar gecirmemiz dielgi ile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder