2010/11/18

Harika iki ay Ekim, kasim



Aslina bakarsaniz ben soguk havalari sevmem.
Kansizlik problemim oldugu icin donuyorum cunku.
En sevdigim mevsim ilk bahar ve sonbahar.
Ama tabii Japonya da daha dogrusu Tokyo da bunlar da hic bisey anlamiyoruz cunku neden
ilkbaharda bir ay sonra havalar sak diye yaz mevsimini aratmiyor,
sonbaharda sicak geciyor ve bir iki haftada hoop bu sefer de geldimi sana kis?
eeee ben de malesef bu durumdan nefret ediyorum.
havalar bi sogudu bir sogudu ki sormayin. resmen donuyorum
soylee doya doya ilkbahari yasasam, sonbahari yasasam,
serin serin sokaklarda yurumenin tadini cikarsam?
Ama yok o planimiz Istanbula saklaniyor
neyse yaa zaten konumuz bu degil
Bu yil Ekim ve Kasim aylari harika gecti.
Belki Turkiyede japon yili olmasi yuzunden belki de tamamen tesaduf
oncelikle gecen ay
Tokyo film festivaline katildik
Voleybol sampiyonasi
Bazi bakanlarimizin Tokyo ziyareti
bu ay gerceklesen Turk gida fuari
bunlar benim bildiklerim belki daha fazla vardir
Keske hep boyle guzel organizasyonlar yapsak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder