2010/11/18

16. Dünya Bayanlar Voleybol Şampiyonası



Bildiginiz gibi 16. Dunya Bayanlar Voleybol Sampiyonasi bu kez japonyada yapildi.
Malesef benim bekledigim ilgiyi gormedi.
oysa konu futbol olunca dunyayi aya kaldiriyoruz, basketbolda da fena olmuyor hani.
Gerci sadece bizimle ilgili degil japonlarda da konu ayni. onlar da o kadar ilgi gostermediler.
cok siradan gecti anlayacaginiz.
Neyse bitti ve ben hic bir maca gidemedim.
ya olmaz boyle sey, dibimizde oynandi ve ben gidemedim.
hem zaman sorunu en buyuk engeldi.

Sonuclari buraya yazalimda bi seye benzesin

1. Rusya
2. Brezilya
3. Japonya
4. Amerika
5. Italya
6. Turkiye
7. Almanya
8. Sirbistan
9. Hollanda
10. Cin

Bence 6. harika bir skor, ne de olsa dunya sampiyonu Cin 10. olmus daha ne olsun.
baslangic icin cok guzel ve cok sevindirici bir olay
Kizlari tebrik ediyorum. ( bu ne samimiyetse anlamadim valla, sanki kizlar kankim falan tovbe yaaa)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder