2010/12/19

FOOD ACTION NIPPON(フードアクションニッポン)



FOOD ACTION NIPPON(フードアクションニッポン)
Japonyanin tarim ile ilgile yaptigi calismalar,halki nasil bilinclendirdigi konusu ile ilgili  

iste bi turlu firsat olmadi, o calismalarin yapildigi ve halkin bilinclendirildigi bi site vardi sonunda buldum. Merak eden varsa buradan gerekli bilgiyi bulabilirsiniz  

Bu calismadan tamamen tesaduf eseri haberim oldu.
Restoranlarin tanildigi bi sitede calisan arkadasimin isyerinin kartinda gordum yandaki amblemi
Nedir bu diye sordugumda
Japonyanin kendi yetistirdigi tarim urunlerini %1 oraninda cogaltmak icin baslamis bi kampanya oldugunu ve bu konu ile ilgili calismalarin oldugu, halka bilgi vermek icin acilan  bi siteleri oldugunu soyledi
bende hemen baktim ve tekrar saygi duydum
Japonca bilenler kesin baksin arkadaslar
Gordukce utaniyorum, bu insanlardan japonlardan neyimiz eksite biz bunlari basaramiyoruz diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder