2010/10/26

Tokyo Uluslar Arasi Film Festivali




23/10/2010 ~ 31/10/2010 tarihleri arasinda
tokyo roppongi hills de yapilan tokyo uluslar arasi film festivaline
Reha ERDEMin 6 filmi cikyormus
aslina bakarsaniz benim calistigim yere o kadar yakin ki
gitsem mi gitmesemmi karar veremiyorum
neyse hangi filmlerin ciktigina baktim da aslinda cok hos seyler var gibi

1. A ay!
2. Kac para kac!
3. Korkuyorum anne!
4. Bes vakit
5. Hayat var
6. Kosmos

Hayat var filmini hep izlemek istedim ama pek kismet olmadi
acaba diyorum firsat bu firsat gidip izlesem mi?
Hem Reha Erdem de burda gidip bi halini hatrini sorsam nasil olur?
ayrica duyduguma gore Cem yilmaz da gelmis
Sadece haberiniz olsun istedim

2 yorum:

  1. Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
    Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
    Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca, 1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bize ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Bana 5.000.000,00 USD kredi veren kredi şirketi Diğer kredi yatırımcıları teklifimi ihmal ettiğinde ancak bay benjamin lee bana başarı kredisi verdiğinde. doğrudan kredi finansmanı ve yatırım açısından projeye giriyorlar. sermaye piyasası fonlarına erişim arayan şirketlere ve bireylere finansman çözümleri sağlarlar, projenizi finanse etmenize veya işinizi büyütmenize yardımcı olabilirler .. E-posta İletişim ::::
    247officedept@gmail.com
    + 1- (989-394-3740) 'a whatsapp Numarasına yazın

    YanıtlaSil