2010/07/02

Is Gorusmesi


Yarin saat 10:00 da Japonyanin en buyuk sirketlerinden birine is gorusmesine gidiyorum.
Simdi ismini soyleyip bedeva rekalmini yapmalim, ama japonya ile azicik ilginiz varsa kesin biliyorsunuzdur.
Amac is aramak degil, sadece deneyim olsun istiyorum, gerci bu sabahin korunde kalkmaya ( saat 10:00) degermi? japonlarin assagalamasina degermi?
O kadar yol kat etmeye deger mi?
Neyse zaten benim isim belli, sirket belli,
Ne demeye kendime eziyet ediyorum ki?
Kendimle zorum var, biraz mazosistim galiba, neyse sabah gidecegiz bakalim.
Nasil gececek?
Bu ilk gorusmem olacak.
Bu ay icinde bunun gibi en az 10 sirketle gorusme yapacagim,
Maksat is hayatindaki japonlari biraz daha yakindan tanimak,
Kabul ederlerse bi bahane bulmak lazim( kesin alacaklar beni kesin)
Neyse arkadaslar ben yatiyorum.
Yarin size detaylari ve nasil gectigini anlatacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder