2010/07/25

Turkiye



Kiz kardesim Cuma gunu Turkiyeye gitti.
Ben de gitmek istiyordum ama istemekle olmuyor tabii.
Para lazim, zaman lazim. Aslinda sadece zaman lazim.
Eger param olsaydi calismazdim ve zaman problemim olmazdi. Neyse sadece hayal tabii.
Param yok = calismaliyim
Calismaliyim =zaman yok
Param var = zamanim var
Param yok= zamanim yok
Durum gayet net. Bosuna kasmanin bi anlami yok
aslinda bugun cok daha farkli bi konuyu yazmak istedim ama
birden boyle Istanbul gozumde falan tuttu,
sonra anilar derken direk duygusala baglandim ve ne yazacagimi unuttum.
Galiba Agustos ayi icinde Japonyaya gelecek olan tarim heyeti ile ilgili biseyler ama
tabi simdi hic o havamda degilim.
biraz uzulmem lazim.
gurbete isyan etmem lazim
sonra neden bu kadar uzak bi yere geldim ben diye kaderime de bayagi bi yuklenmem lazim
Sadece bir aylik gidis donus bileti 2.500 TL olmamali. cok pahali kardesim ogrenciyim ben yaaa
Etim ne budum ne?
1.Part time calisarak yasamalimiyim?
2.okulun harcinimi yatirmaliyim?
3.yoksa Turkiyeye tatilemi gitmeliyim
vallla ben 4 yildir ilk ikisine zor yetistigim icin son hakkimi henuz kullanamadim
cok zengin olursam belki
Offf of millet kakarakikiri yapsin
hayat simdiden binsin bizim omuzlarimiza haksizlik
Neyse yeni bi gun yeni umutlar falan
biraz avutuyum kendimi dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder